Ældre kvinde

Ansøg om lejlighed

Grundet stor efterspørgsel på bolig hos Duebrødre Kloster, har vi midlertidigt lukket for ansøgninger til vores interesse-liste.

Vi giver besked her på siden , når vi igen åbner for nye ansøgere.

Ansøgere som allerede står på vores interesse liste, vil fortsat komme i betragtning når der bliver en ledig bolig.

OBS: Vi har i marts 2024 sendt mail ud til ansøgere omkring opdatering af ansøgningsskema for 2024. Tjek evt. dit spam-filter hvis du ikke har modtaget mailen.
Fremover skal ansøgere sende en gen-ansøgning for kommende år i januar måned. Link til genansøgning ligger klar på hjemmesiden fra december.

Hvem kan blive tilbud bolig hos Duebrødre Kloster?

Duebrødre Klosters formål er, at stille boliger til rådighed for seniorer med tilknytning til Roskilde, som har behov for at bo under betryggende forhold og som ønsker at indgå i fællesskabet på Duebrødre Kloster.
Vores fundats angiver at ansøgere skal være mellem 50-74 år ved indflytning. For ægtepar gælder, at begge ægtefæller ved indflytning skal være mellem 50-74 år ved indflytning.