Vores faciliteter

Duebrødre Kloster har 108 lejemål fordelt på 3 matrikler. Alle lejere har adgang til skønne fælles faciliteter.

Sankt Agnesvej

På Sankt Agnesvej 2 ligger 56 boliger som alle har egen indgang og altan eller terrasse.
De første boliger blev opført i 1968. De resterende bolig blev bygget til i 1977. De "nye" boliger kaldes i daglig tale "Nedenstrøms" med henvisning til deres placering langs åen.
Beboerne på Sankt Agnesvej har adgang til indbydende fællesfaciliteter så som festsal, fælles køkken, vaskeri, billardbord, hyggelig grillplads, gæsteværelse og gratis adgang til

motionsrum.

DJI_0545.jpg
duebrødrehus2.jpg

Duebrødrehus

Duebrødre Hus på Provstestræde 1 huser i alt 21 lejemål fordelt på 3 etager. Ejendommen er kendetegnet ved et utrolig hyggeligt gårdmiljø og udsigt til domkirken.
Ejendommen indeholder desuden dejlige fællelokaler med festsal, fælles køkken, gæsteværelse og en hyggelig læsestue med dagens aviser.
Beboerne på Duebrødrehus kan desuden frit benytte sig af klostrets motionsrum på Kong Valdemarsvej.

DJI_0555.jpg

Kong Valdemarsvej

Ejendomskomplekset på Kong Valdemarsvej rummer i alt 31 boliger. Beboerne på Kong Valdemarsvej har desuden fri adgang til en skøn gårdhave, værksted, motionsrum, festsal med fælles køkken, gæsteværelse og en hyggelig læsekrog hvor man finder dagens aviser.

Kong Valdemarsvej.jpg

Galleri