350362730_1066935794689930_6550692756954843201_n_edited.jpg

Flag

På Duebrødre Kloster prioriterer vi at markere livets begivenheder og årets gang.
Derfor har vi i alle 3 afdelinger et flagudvalg, som sørger for at flaget kommer op og ned i overensstemmelse med god flag-skik.
Duebrødre Kloster har ved kongelig resolution tilladelse til at flage med splitflag.

På de officielle flagdage og ved særlige anledninger hejses vores splitflag.

Når man som beboer har fødselsdag eller anden mærkedag, kan man bede om at få hejst flaget. Normalt hejses det almindelige Dannebrog flag, men man kan også bede om at få hejst splitflaget.
Flagudvalget får udleveret en liste med beboernes fødselsdage, men man skal

som udgangspunkt selv kontakte det lokale flagudvalg for at få hejst flaget på sin fødselsdag.
Ønsker man ikke at flagudvalget kender ens fødselsdag, kan man kontakte flagudvalget og bede om at få slettet sit navn fra listen.

Du finder kontakt informationer på flagudvalget her